სადაზღვევო კომპანიების ვალდებულებები

        
             გზამკვლევის მიზნების მისაღწევად, სადაზღვევო კომპანიები მზად არიან:

  • შეიმუშაონ და დანერგონ  ისეთი პროდუქტები, რომლებიც სადაზღვევო პროდუქტის ან მომსახურების მიმართ  მომხმარებელთა მოთხოვნილებას უპასუხებენ 
  • მაქსიმალურად გააღვივონ  ხარისხიანი მომსახურებისადმი მომხმარებლის ინტერესი
  • ხელი შეუწყონ მომხმარებლის მხრიდან მომსახურებისადმი და სადაზღვევო პროდუქტისადმი ადექვატური მოლოდინის ჩამოყალიბებას
  • მიაწოდონ მომხმარებელს სრულყოფილი ინფორმაცია პროდუქტის ყიდვისას
  • მომსახურების შეძენის შემდეგ, დაამყარონ მომხმარებელთან ეფექტიანი ურთიერთობები ხარისხიანი მომსახურების უზრუნველსაყოფად
  • მომსახურების გაუმჯობესებასთან დაკავშირებით გაითვალისწინონ მომხმარებლის გზამკვლევის მიერ შემუშავებული რეკომენდაციები
  • უზრუნველყონ სათანადო ინფორმაციით მომხმარებლის გზამკვლევი
COPYRIGHT © 2010 - 2024
CREATED BY
Neomedia