სადაზღვევო კომპანიების ვალდებულებები
გზამკვლევის მიზნების მისაღწევად, სადაზღვევო კომპანიები მზად არიან:
- შეიმუშაონ და დანერგონ ისეთი პროდუქტები, რომლებიც სადაზღვევო პროდუქტის ან მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა მოთხოვნილებას უპასუხებენ
- მაქსიმალურად გააღვივონ ხარისხიანი მომსახურებისადმი მომხმარებლის ინტერესი
- ხელი შეუწყონ მომხმარებლის მხრიდან მომსახურებისადმი და სადაზღვევო პროდუქტისადმი ადექვატური მოლოდინის ჩამოყალიბებას
- მიაწოდონ მომხმარებელს სრულყოფილი ინფორმაცია პროდუქტის ყიდვისას
- მომსახურების შეძენის შემდეგ, დაამყარონ მომხმარებელთან ეფექტიანი ურთიერთობები ხარისხიანი მომსახურების უზრუნველსაყოფად
- მომსახურების გაუმჯობესებასთან დაკავშირებით გაითვალისწინონ მომხმარებლის გზამკვლევის მიერ შემუშავებული რეკომენდაციები
- უზრუნველყონ სათანადო ინფორმაციით მომხმარებლის გზამკვლევი