მიზნები

  • სადაზღვევო მომსახურებისადმი მომხმარებლის მოლოდინის გამართლება;
  • მოსახლეობის სადაზღვევო მომსახურებასთან დაკავშირებული მოთხოვნების დაკმაყოფილების ხელშეწყობა;
  • სადაზღვევო მომსახურების ხარისხზე მომხმარებლის გავლენის გაზრდა;
  • სადაზღვევო კომპანიებსა და მომხმარებელს შორის ინტერესთა სხვაობის ნიადაგზე წარმოქმნილი კონფლიქტების თავიდან ასაცილებლად სათანადო სამუშაოების დაგეგმვა და განხორციელებაში მონაწილეობა;
  • სადაზღვევო კომპანიებსა და მომხმარებელს შორის წარმოქმნილი დავების არასასამართლო გზით მოგვარება;
  • მომხმარებელთა ინტერესების დასაცავად და მომსახურების ხარისხის გასაუმჯობესებლად ინოვაციური მეთოდებისა და გამოცდილების შესწავლა და დანერგვის ხელშეწყობა;
  • მომხმარებლისგან მიღებული ინფორმაცის და მისი ანალიზის საფუძველზე სადაზღვევო კომპანიებისთვის სარეკომენდაციო გაიდლაინების შემუშავება და მათი განხორციელების მონიტორინგი;
  • მომხმარებლის ინტერესების დასაცავად და მომსახურების ხარისხის გასაუმჯობესებლად, სადაზღვევო სფეროში ჩართულ დაინტერესებულ მხარეთა შორის, საერთაშორისო  და არასამთავრობო ორგანიზაციების ჩათვლით, თანამშრომლობისა და კომუნირაციის გაღრმავება;
  • სადაზღვევო კოლტურის გაუმჯობესება;
  • სხვა ღონისძიებების ჩატარება, რომელიც ხელს შეუწყობს გზამკვლევის მისიის განხორციელებას.
     
          მთავარი სამიზნე ჯგუფები

  • შესაბამისი სამთავრობო სტრუქტურები
  • ადგილობრივი თვითმმართველობა
  • სადაზღვევო კომპანიები
  • დაზღვეულთა ჯგუფები
  • საზოგადოების სხვადასხვა სოციალური ჯგუფები
  • ზოგადად ქვეყნის მოსახლეობა
COPYRIGHT © 2010 - 2024
CREATED BY
Neomedia